Contact

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn tickets in De Kollebloem komen kopen?

Je kan geen tickets kopen in De Kollebloem. Wend je tot een van de voorverkooppunten vermeld in de rubriek tickets.

Kan ik via e-mail tickets bestellen?

Nee, je kan wel online tickets bestellen via deze website of via paylogic.com.

Kan ik voor de aanvang van PuurSchlager nog tickets aan de kassa kopen?

De voorbije jaren was PuurSchlager tot enkele weken voor het evenement uitverkocht. We verkopen de avond zelf geen tickets meer. Er snel bij zijn is dus de boodschap.

Zijn tickets goedkoper in de voorverkooppunten?

De tickets die verkocht worden in de voorverkooppunten zijn niet goedkoper dan de tickets die worden aangeboden via deze website.

Ik ben mijn ticket kwijtgeraakt, wat moet ik doen?

Neem contact op met de organisatie via info@puurschlager.be. We stellen alles in het werk op de verloren tickets te recupereren.

Stuur ons ook het reserveringsnummer mee.

Is het mogelijk om een gedetailleerd zaalplan te bekomen om te weten waar wij exact zouden zitten bij het bestellen van tickets?

Afhankelijk van het aantal verkochte tickets en het type (zit- of staanplaatsen) bekijkt de organisatie hoe de zaal het best kan worden ingedeeld. Op die manier bieden we iedereen een optimale kijk- en luisterervaring.

Dat betekent ook dat we niet werken met genummerde zitplaatsen.

Waarom betaal ik reserveringskosten?

De reserveringskosten omvatten de kosten die worden gemaakt om jouw reservering te verwerken. Dit houdt onder andere in: het afdrukken en eventueel versturen van je tickets, maar ook personeelskosten (o.a. van de mensen die het callcenter bemannen), computerinfrastructuur (reservering online 24/24 uur mogelijk), accommodatie, enz. die nodig zijn om op een correcte manier jouw bestelling of aankoop van tickets uit te voeren.

Kan ik mijn tickets met een bankkaart betalen?

Betaling met Bancontact of Maestro, Visa, Mastercard is geen probleem. 

Is er in de nabijheid van de zaal parkeergelegenheid?

Er is een ruime parking aan De Kollebloem, maar die geraakt al snel verzadigd. Er zijn voldoende randparkings in het Puurse, bezoek voor meer informatie de website www.puurs.be.

Wanneer gaan de deuren open van De Kollebloem?

Wij openen de deuren om 17u30.

Als ik te laat aankom en PuurSchlager is al begonnen, mag ik dan de zaal nog in?

Ja, geen probleem. 

Kan ik de zaal verlaten tijdens het evenement?

Ja, je kan de zaal verlaten tijdens het evenement. Verlaat je het gebouw, bijvoorbeeld om tijdens de pauze een sigaret op te steken, dan moet je wel je toegangskaart tonen om weer binnen te mogen.

Tot wie kan ik mij wenden als ik iets verloren ben tijdens PuurSchlager?

Je kan je de avond zelf wenden tot een van onze medewerkers. Achteraf kan je contact opnemen met de organisatie via info@puurschlager.be.

Is de zaal toegankelijk voor andersvaliden en/of rolstoelgebruikers?

Ja, de zaal is toegankelijk voor andersvaliden en/of rolstoelgebruikers. Er zijn plaatsen voorbehouden. Er wordt een rolstoelpodium voorzien voor rolstoelgebruikers en hun gezelschap op het parterregedeelte van de zaal. Gelieve deze plaatsen via mail aan te vragen: info@puurschlager.be.

Mag ik roken in De Kollebloem?

Ons volledige gebouwencomplex is rookvrij. Er geldt een absoluut rookverbod. Wie wil roken kan dit buiten doen op het daarvoor voorziene binnenplein.

Is er een vestiaire voorzien?

Ja. De vestiaire is betalend. We rekenen 1 EUR per stuk aan.

Mogen wij eigen eten en drinken meebrengen naar De Kollebloem?

Eigen eten en drinken zijn niet toegelaten. Aan de (snack)bars kan je eten en drinken verkrijgen. We houden ons het recht voor om meegebrachte dranken en snacks in beslag te nemen.

Kan ik betalen met een bankkaart?

Aan enkele bonnenstanden hebt u de mogelijkheid om te betalen met bancontact. Kijk uit naar de pictogrammen met het bancontactlogo.

Is er een medische dienst ?

Ja, het Rode Kruis is altijd aanwezig tijdens ons evenement. Spreek één van onze medewerkers aan als je medische hulp wenst. Zij kunnen je naar onze medische dienst begeleiden.


Heb je vragen of opmerkingen over PuurSchlager in het algemeen? Dan kan je mailen naar info@puurschlager.be.

Uw browser wordt niet ondersteund.


Gelieve uw browser te upgraden naar de nieuwste versie. Onze website is gebouwd met de nieuwste technologiëen. Dit maakt onze website sneller, veiliger en gebruiksvriendelijker. Uw browser ondersteunt deze technologiëen niet.

Download een van onderstaande gratis browsers en we hopen u snel op onze website te verwelkomen.




Koop uw tickets hier: